Uuden sukupolven digimarkkinointia

Kasvatamme verkkokauppa- sekä infotuoteasiakkaidemme liikevaihtoa kymmenillä ja jopa sadoilla tuhansilla kuukaudessa taktisen sosiaalisen median mainonnan avulla.

Erotu kilpailijoistasi ja kasvata myyntiäsi.

Asiakkaidemme tulokset ja tyytyväisyys ovat prioriteettimme. Me Pilarilla uskomme erityisosaamiseemme, jatkuvaan kehitykseen ja testattuihin strategioihimme, joiden pohjalta pystymme kerta toisensa jälkeen tarjoamaan asiakkaillemme erinomaiset tulokset.

Skaalaamme niin startuppeja kuin jo vakiintuneitakin verkkokauppa- ja infotuoteasiakkaitamme Suomessa sekä kansainvälisesti kasvattamalla liikevaihtoa kymmenillä ja jopa sadoilla tuhansilla kuukaudessa sosiaalisen median mainonnan avulla.

Eliminoimme asiakkaidemme riskit takaamalla tulokset

Olemme täysin tuloshakuinen mainostoimisto ja annamme ensimmäisenä Suomessa asiakkaillemme täyden takuun mainonnan tuloksiin; jos ei tuloksia, et maksa meille mitään.

Yksinkertaisen kaunista.

Tutustu asiakkaidemme tuloksiin.

27k€ -> 108k€ 30 päivässä

Taustatilanne asiakkaalla:

Suomalainen brändi elektroniikka alalla, jonka tavoitteena laajentua pian myös ulkomaan markkinoille. Vahvat USP:t ovat erittäin tärkeitä kaikille brändeille ja erityisesti kun haluat menestyä Facebook -mainonnassa maailmanlaajuisesti. Suhteellisen korkeasta hintapisteestä huolimatta, konversioprosentit olemme pystyneet onnistuneesti pitämään korkealla. 

7k€ -> 95k€ 90 päivässä

Taustatilanne asiakkaalla:

Suomalainen verkkokauppa, joka jälleenmyy laadukkaita kosmetiikkatuotteita sekä myös omia koulutuksia ja komboja. Kyseisen asiakkaan mainoksista suurin osa on perusluonteista Facebook-mainontaa, mutta kolmen kuukauden aikana onnistuimme tekemään kaksi onnistunutta tuote esittelyä. Menestyksen pilarit tässä esimerkissä keskittyvät potentiaalisen asiakkaan syvään tuntemiseen ja oikeaan kohdennukseen.

47k€ -> 301k€ 148 päivässä

Taustatilanne asiakkaalla:

Suomalainen tunnettu brändi, joka myy itse suunnittelemia ja tuotettuja tuotteitaan pääasiassa omassa verkkokaupassaan. Onnistuimme kasvattamaan some-mainonnan kautta tullutta myyntiä moninkertaisesti, hyödyntämällä Pilarin skaalauksen strategioita.

Kasvuohjelman

3 kohdan prosessi

Perustava C, A, T

Copywriting, analysointi, tutkimus.

Ennenkuin käytämme euroakaan mainontaan, aloitamme C, A, T -vaiheen (Copywriting, Analysointi, Tutkimus). Tämä operaatio auttaa meitä syvällisesti ymmärtämään ideaaliasiakkaan, toimialan, kilpailijat ja todelliset mittarit. Lisäksi tässä vaiheessa käymme läpi kaikki teidän myyntifunnelin / verkkosivun kohdat, jotta ne eivät sisällä vuotavia reikiä.

Mainonnan aloittaminen

Kun olemme saaneet ymmärryksen teidän alastanne, kilpailijoistanne, sekä ideaaliasiakkaasta (persoonallisuus, kiinnostuksen kohteet, kipupisteet), voimme aloittaa ensimmäiset mainokset.

Ensimmäisessä vaiheessa korostuu mainosvariaatioiden testaaminen sekä datan kerääminen. Kaikki seuraavat päätökset tehdään puhtaasti raakaan dataan perustuen, eli siihen mikä toimii ja mikä ei.

 

Myynnin skaalaaminen

Testausvaiheen jälkeen meillä on dataan perustuen tiedossa teidän ideaaliasiakas ja mikä resonoi parhaiten heidän kanssaan (motivaatio- ja kipupisteet). Läpi käytyjen vaiheiden jälkeen pystymme skaalaamaan mainonann kautta tulevan myynnin kymmeniin ja satoihin tuhansiin kuukaudessa – tuloksellisesti sekä ennustettavuudella

Myynnin skaalaaminen

Testausvaiheen jälkeen meillä on dataan perustuen tiedossa teidän ideaaliasiakas ja mikä resonoi parhaiten heidän kanssaan (motivaatio- ja kipupisteet). Läpi käytyjen vaiheiden jälkeen pystymme skaalaamaan mainonann kautta tulevan myynnin kymmeniin ja satoihin tuhansiin kuukaudessa – tuloksellisesti sekä ennustettavasti

“yli 200k kahdessa kuukaudessa, roas yli 5x”

Miten autamme verkkokauppa- ja infotuoteasiakkaitamme skaalaamaan agressiivisesti & tuloksekkaasti some-mainonnan avulla.

Tässä ilmaisessa case studyssa käymme läpi miten me autamme verkkokauppa- ja infotuoteasiakkaitamme skaalaamaan agressiivisesti & tuloksekkaasti some-mainonnan avulla.

Kerromme myös miten moninkertaistimme asiakkaamme some-mainonnan kautta tulleen myynnin, luoden 200,000€ lisää myyntiä, yli 5x mainostuotolla (ROI) vain kahdessa kuukaudessa.

+ videon lopussa tulette saamaan mehukkaan bonuksen!

Mitä asiakkaamme kertovat?

“Suosittelen kaikille sellaisille yrityksille, jotka haluavat kasvattaa verkkokauppamyyntiään erityisesti sosiaalisessa mediassa tapahtuvan kustannustehokkaan markkinoinnin avulla.”

Julia Uoti, hallituksen puheenjohtaja, Muurla

 

“Olemme aiemmin tehneet some-mainontaa toisen mainostoimiston kanssa, jossa ongelmiksi muodostui kokonaisuuden hallinnointi, ketteryys ja hinta-laatusuhde. Aloitimme yhteistyön maaliskuussa ja alusta alkaen toiminta on ollut vakuuttavaa ja ennen kaikkea tuloksellista.”

Anssi Kitusuo, toimitusjohtaja, Mecco

 

Jutellaan lisää!

Niko Alhonen

Hei, olen täällä teitä varten, laita viestiä ja jutellaan lisää! Voit myös varata alla olevasta painikkeesta ajan kalenteriini 20 minuutin puhelulle. Palataan!

niko.alhonen@pilar.fi

Pyydä tarjous digimarkkinoinista

5 + 14 =

Niko Alhonen

Hei, olen täällä teitä varten, laita viestiä ja jutellaan lisää! Voit myös varata alla olevasta painikkeesta ajan kalenteriini 20 minuutin puhelulle. Palataan!

niko.alhonen@pilar.fi